פיתוח האפליקציה- סעיף אחרי סעיף

פיתוח האפליקציה- סעיף אחרי סעיף

במאמר זה אנו נסביר לכם כיצד בעצם הולך ופועל תהליך פיתוח האפליקציות. אנו נסביר לכם את התהליך הזה ע"פ שלבים, שבכל שלב אנו נפרט לפי מידת הצורך בכדי שתבינו יותר טוב מה מתרחש בכל שלב בתהליך פיתוח האפליקציה.

השלב הראשון של פיתוח אפליקציות, הוא תכנון האפליקציה, בו בדרך כלל יושבים נותני השירות (החברות שאנו משלמים להם בשביל שיעזרו לנו לפתח את האפליקציה) עם הלקוח (אנו), ובעצם מגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה סוג של מערכת הפעלה אנו רוצים לפתח אותה, ומה יהיה הקטליזאטור שימשוך בעצם את הלקוחות ואת קהל היעד לרכוש את האפליקציה שלכם. מכאן, עוברים לשלב התכנון המוחשי של האפליקציה, הכולל כמה מסכים האפליקציה תכלול, איפה ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוך האפליקציה, סוג האייקונים שיהיו בתוך האפליקציה וכו'…

 השלב הבא בתהליך פיתוח האפליקציה הוא שלב עיצוב האפליקציה. ברוב המקרים וכמעט בכולם באופן מוחלט, העיצוב יתאים לאפליקציה ולמה שהיא צריכה להעביר לנו, לקהל היעד.

 בשלב האחרון, אתם תיגשו למתכנתים מקצועיים שיכתבו את הקוד שלה האפליקציה שלכם (כל אפליקציה מקבלת קוד- הקוד מושפע מתכנון האפליקציה, מהעיצוב ומכל מאפייני האפליקציה), יבצעו על קוד בדיקות אחרונת, ויוודאו שהוא עובד כמו שאנו, יוצרי האפליקציה רצינו שיעבוד. במידה ויש תקלה כלשהי, צריך לבדוק את הקוד, ולראות אם יש שם פרטים שגויים או בעיות כלשהן שצריך לתקן.

כתיבת תגובה